Στην προσπάθεια να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στα προϊόντα που επιλέγουν από την Nordic Manta προσφέρουμε την δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα, για την ανταλλαγή ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής, με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους πιο κάτω όρους.

Παρακαλώ σημειώστε ότι:

  • Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω.

  • Επίσης μπορεί να σας ζητηθεί να πληρώσετε το κόστος αποστολής των εμπορευμάτων αυτών που θα επιστραφούν πίσω σε σας στην περίπτωση μη τήρησης των προδιαγραφών.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης με το διακριτικό τίτλο Nordic Manta στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο https://www.novira.gr



Α) Ακύρωση παραγγελίας


Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: sales@novira.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 210.86.20.291 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal).

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία , τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, Pay Pal, My Bank), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην επιχείρησή μας.



Β) Έχετε 14 μέρες για να αλλάξετε γνώμη


Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε δεκατεσσάρεις (14) ημερολογιακές ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε το πλησιέστερο σε εσάς κατάστημα μας. Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης στο sales@novira.gr. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο  210.86.20.291 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας).

Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία.Για υγειονομικούς λόγους, δεν γίνονται επιστροφές και αλλαγές σε προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί.(π.χ. αρώματα, καλλυντικά, ποτά κ.α.). Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε σε ένα κατάστημα μας ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier).

Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η επιχείρησή μας με διακριτικό τίτλο Nordic Manta, δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατέσσερις (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Γ) Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης


Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Η αποστολή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από δική σας courier. Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, υποχρεούστε να τα παραδίδετε στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα, σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και ότι οι ετικέτες και ταμπέλες βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς. Θα πρέπει μαζί με τα επιστραφέντα προϊόντα να είναι και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την παράδοσή του σε εσάς (π.χ. Απόδειξη Λιανικής-Δελτίο Αποστολής κλπ), καθώς και η συμπληρωμένη από εσάς Φόρμα Επιστροφής που συνοδεύει την παραγγελία σας. Εσείς φέρετε ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των προϊόντων.


Δ) Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. 

Η Nordic Manta λαμβάνει κάθε φροντίδα και μέριμνα για την εμπρόθεσμη επιστροφή κάθε οφειλόμενου ποσού στους καταναλωτές. Η  Nordic Manta δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση πληρωμής κάθε ποσού εξ αιτίας οφειλόμενης σε ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων (προβλήματα στη διαδικασία των τραπεζικών συναλλαγών, μη δήλωση από καταναλωτή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού κλπ.). Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα.

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραληφθεί στην έδρα μας και ελεγχθεί.



Ε) Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης


Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
β) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή σαφώς εξατομικευμένων
γ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

 

Για κάθε επικοινωνία ή διευκρίνιση σχετική με την Nordic Manta το διαδικτυακό τόπο https://www.novira.gr και τους όρους χρήσης αυτού, οι καταναλωτές μπορούν να συμπληρώνουν και αποστείλουν τη φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στην ενότητα «ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» του διαδικτυακού τόπου https://www.novira.gr ή να απευθύνονται μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση sales@novira.gr, μέσω τηλεφώνου στο 210.86.20.291 ή ταχυδρομικώς στην ταχυδρομική διεύθυνση: Nordic Manta, Αγίου Μελετίου 74, Τ.Κ. 11252, Πλ. Αμερικής.